Måndag-påsklov

Godagens!(:
idag var man me Emil, Oscar, Lisa, Beus och sebbe, <3
det var rätt så nice min vi han inte vara så länge men det dög ändå!
jag var typ seg imorse så vi träffades inte fören typ 1, emh...
jag och beus åkte tsm till goggos för där var dom andra, (emil åt på goggos därför)
sen efter det gick vi lite vi gick till lisa stannade där ett tag, sen skulle vi gå till oscar !
vi gjorde inte så mkt där , sen gjorde vi inte mkt så beus, lisa och jag drog till höken där vi träffade
johanna emma emmy jessi <3
när vi drog så drog jag hem för att jag skulle till tandläkaren:( och lisa och beus drog till oscar...
efter tandläkaren gör jag inte så mkt jag bara tråkar och det är riktigt jävla tråk ska jag säga er,,.--
det kanske kommer bilder sen eller på bdb:D<3
puss och kram



p.s jag vill börja turinge! d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0