onsdag

nemen ojsan !
nu har man inte skrivit så mkt på sin blogg..
men iaf..
i helgen var vi på cup i västerås det gick bra vi kom tvåa iaf, mer om de kan ni kolla på www.liiiiisssaaa.blogg.se hur det gick till (:
emh idag är det ju onsdag och jag har inte gjort så mkt
jag gick upp halv 8  sen fixas det sen skolan kl 9 syslöjd ( ska börja göra en tröja -.-)
sen lektioner (slutar halv fyra)

sen var det bara att göra klart no men jag är typ fortfarande inte klar :p

imorgon blir det flickor och pojkarna för det är ju VALBORG<3 :P kul, kul

se är det fredag och dåe är vi lediga i skolan YEES!:)
sen på lördag ska jag till syrran och fira henne men typ innan kanske jag ska pierca mig hoppas :P
ha det bra
/a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0