söndag

hallojsan !

oj, oj, oj.......

jag har visst inte skrivit på ett tag, men, men
denna vecka har varit bra, men det är fortfarande två dagar kvart tills jag börjar skolan.
dagen har varit har varit så här:
emh,, jag vaknade av att bea väckte mig, (sov hos henne)
vi åt frulle, sen gick jag ner och beus med och så fixade vi oss efter att vi var klara så gick vi ut i lekparken
för att träffa Jenna.<3
efter det så var vi för det mesta ute sen vare lunch och efter det var vi ute och så massa annat!
typ runt halv 5 gick jag hem och åt och sen skulle beus äta,
efter att vi var klara cyklade vi till konstgräset för att oscar och erik skulle komma!<3
vi lirade lite fotboll sen efter några elr någon timme så åkte vi alla hem:D
dagen har varit väldigt mysig!!!!

/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0