.

Hej alla glada och icke glada !
vad har ni för er ? Själv gör jag inte mycket , surar nog lite, men tänker inte säga(A)

Idag så gick jag upp vid något klockslag sedan gick jag till Bea och vi stack sedan och plockade blåbär. MUMS :)
vi var ungefär ute en timma sen stack vi hem, kollade om johanna ville vara med oss men hon var hos Frida.
Men jag och Bea roade oss på en stutsmatta, lite roligt vare.. 
Senare klockan 18.00 så började fotbolls träningen det gick väl lite si och sådär. . . 
Bea klev ju också på min fot tevligt trevligt, tror jag får blåmärke för de,  usch det vill vi inte ha!
Och nu sitter jag här och skriver, ny duschad och vill ut och träffa emil, daniela och lucas men jag orkar inte
för det kommer ta 1000 år att fixa sig... föna hitta vad man kan ha på sig och sminka sig och hela jävla skiten
men men 

ha det bättre än mig nu
p    u   s  s
-alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0