mammut

Halloj i stugan ! :)

Idag vare så att jag var med schönberg,
jag fixade mig och var klar efter typ 3 timmar hah
i alla fall så kom hon till mig ,
vi gick sen till turken och köpte klubbor (a)
sen tillbaka till mig , vi satte oss vid datan emma kollade igenom lite saker tills hon hittade en blogg hhaah :p
men men efter typ någon timma stack vi hem till henne och städade lite,
det regnade ju ute idag så vi gick inte ut , vi stannade inne och kollade lite saker på datan sen
efter någon timme så gick jag hem för att emma skulle äta och sen skulle linus komma till henne :)
när jag kom hem gick jag ner till mamma och kollade på film
vi kollade på mammut,
jag vet inte vad jag tyckte om den men en film har ju sina inlevelser :)

jaja jag ska nog häcka lite vid datan nu sen kommer jag nog kolla lite på film och så kanske jag somnar hah vem vet ?:)

puss och hej leverpastej

- alexandra

 filmen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0