alexandra, sur elr glad ? hmm

Aloha!

jag skrev inte igår va? på kvällen asså
fy skäms på mig haha :)

men aja var ju hos frissan igår, det blev slingor och ja man kan säga så hära att jag
är en sån som inte kan säga emot frisörer hah, och när jag kom hem var jag ju fortfarande
med bea, vi lagade lite mat hemma hos mig, sen gick vi hem till henne hon bytte om till tränings kläder 
och jag la mig i sängen och surade över mitt hår : /   hah
och hon skulle toppa mitt hår då tog hon ju typ en decimeter, ååh vad lack jag blir hah så jag surade för de med
åååh typ inge var bra kändes det som , men jag får väl vänja mig, och mitt hår får väl växa ut men gud asså jag blir
så sur för att mitt hår är kortare. . . . . . .. . .. . . . .
efter allt de gick vi hem till mej och dåe var det min tur att klä på mig tränings kläder suck..
sen vare träning sen hem och duscha och bara vara hemma


idag så ska jag nog vara med bea, jag ska snart fixa mig.  och hela den skiten
och senare ikväll är det träning, jag har tyvärr inte tagit bild på håret så ni ser de , för min kamera behöver laddas
och hittar inte laddaren till den suuuuuuuuck. . .
men bea tog en före bild hah
innan jag klippte mig haha :D
hon bah jag måste få ta kort på den alle,, du vet en sån dära före och efter bild haha :)

en sak till imorn börjar helvetet :S
men vi hörs
-alexandra


Kommentarer
Postat av: johanna

tobie , gick inte han i turinge förut ? ( innann jag började för ett tag sen ) :) har för mej att frida sa så <3

2009-08-20 @ 15:54:42
URL: http://johannnnalarsson.blogg.se/
Postat av: johanna

HAHA!

jag skrev på fel , de skulle vara på de nyaste inlägget .

ja , du fattar ;)

pussis på dej ! (L)

2009-08-20 @ 15:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0