yber tråkig dag. . .

hejsan bloggen !

emh idag har det varit en yber tråkig dag, jag gick upp nio. . . 
kollade lite på tv somnade om typ i en timma  gick sedan upp och åt frukost sen var jag uppe kollade in datan lite
ungefär vid ett så fick jag ont i huvudet så jag gick och la mig igen haha :)
sen upp igen och fixa sig till fotbolls träningen, och när vi skulle hem från träningen
så började det spö regna och åska , skit kul när man ska cykla hem usch det är lite
äckligt när det åskar :S
sen har jag bara varit hemma,

imorgon så ska jag stå i caféterian på någon go och gla cup tror jag haha (innebandy)
suck säger jag bara , ska typ stå där sen halv 8 på morgonen tror jag , men efter det ska jag vara med bea och hennes syster för att våra päron åker mälarn runt haha :D
så vi hittar nog på någe :)

ha det bra så läänge så skriver jag imorgon

det kanske blir bilder imorgon på hur våran dag såg ut :D

p u s s

-alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0