så vendela har tagit bort bilden nu,, blev då ingen bild på vendela idag :(

chacha !


nu skriver jag jag vet att jag inte har varit bra på att lägga in nya inlägg
men jag gör mitt bästa.
igår var jag med vendela vi åt typ på goggos haha tjocka som vi är.
sen så var vi ute och vendela var typ på flum humör så hon typ drog ner byxorna och allt
och jo hoppsan då kom det en turk som såg det, han hade nog ett leende på läpparna hela kvällen hah :)
men kvällen slutade att vendela sov hos mig och hon babblade om hiv/köttbullar och jag vet inte vad haaha.

snart ska man på träning, är trött men ska göra mitt bästa !
sen blir det nog data och tv det är ju idol idag
har tyvärr inte följt de men
hoppas på att se finalen snart :)
när är det ? :o
tomt på ord nu ....
/alexandra♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0