hoppsan inte skrivit ser jah :(:(:(:(

chacha !
jag har inte skrivit på länge.
det börjar bli hur tråkigt som helst att vara inne på datan, förut satt man och spenderade sin tid vid
datan hela tiden men nu ? man har ingen ork verkligen hah :)

men men idag har min dag inte varit så märkvärdig vaknade vid 13.00
det kändes som det var dags att vakna då.
sen har jag bara häckat framför tven.. roligt, nej verkligen inte..
men men jag ska nog packa snart, imorgon åker jag till östersund ska fira jul där med min morfar
och sen stannar jag där med päronen till det är dags att åka till falun för cup.
det ska faktiskt bli riktigt roligt.
men jag har med mig datan dit upp tror jag om jag inte har det så får jag nog låna morfars haha:)
men nog för mig nu
/alexandra♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0