inte skrivit på ett tag,,, tack jag vet .. :))))

cha cha !

var i skolan idag, det har rullat på som vanligt.
film film film och ännu mera film har det varit.
idag efter lunchen så hade vi idrott, men vendela och jag gick ner till turken istället och plockade
lite smått och gott.
efter det knallade vi upp till skolan igen och in till björkesta hallen, där träffade
vi linkans lilla dotter. asså hon är hur söt som helst. hon var som en
godis bit man ville bara äta upp henne haha :)
men jag och vendela har bestämt med linkan att vi ska vara barnvakt till lilla lea någon dag, mysig värre asså !
idag fick vi sluta tidigare som tur var, och strax är det dags för träning om någon timme eller så.
men jag har tänkt på en sak
att jag ska lägga in videon på mig och vendela när vi skämmer ut oss för fullt asså..
sen lite bilder som ett extra till lägg men jag gör det nog imorgon.
/alexandra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0