STÄDAR DAG !

chacha !

igår var det skola,
vi hade schema bryt och då skulle man fortsätta vara där man alltid har varit så jag
tillbringade morgonen på  sy slöjden, där fick vi göra våra egna änglar :)
efter det var de julbord, det har inte varit det godaste genom åren men det dög haha :)
efter det gick jag hem och efter en och en halv timma så kom vendela när  jag redan hade slocknat för en stund.
men vi la oss och kollade film i alla fall.
sedan var vi tvungna att komma tillbaka för att kolla på spexet lärarna ordnade + några elever och för att få betyget, sen var det bara att stressa hem och fixa sig till match snacka om att den matchen inte gick bra ....
men men.
idag ska jag städa jag har redan börjat men jag fasnade vi datan så jag orkar inte men jag måste :(
vi höres senare
/alexandra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0