varför tror du att jag sviker dig ?

herrejesus asså!
jag tror jag vet vem som har sagt till dig som inte ens är sant ?
vi tyckte att det var synd om er för vi tyckte att ni skulle passa så bra.
jo varför vi tycker de är för att vi bryr oss !
och sen är det någon som säger ett ord som jag verkligen inte har sagt och det delar allt på de hela, och du
litar på henne som inte ens vet om vi/jag har sagt de, + att jag skulle aldrig svika dig.
men snälla tänk efter lite först ............



hejsan hos tandläkaren gick det bra, jag ska inte få tandställning fören den 10 februari
suck..
men men tänk på det positiva att mina tänder kommer bli raka, toppen!
sen drog jag och mamma ner på stan lite för att hon skulle köpa lite saker till jobbet och jag köpte
mig ett par byxor på vila :)
sen kom vi till mammas jobb och vi plcokade upp sakerna, sen efter
några minuter en timma kanske så åkte jag och Sara på några ärenden hah
eller kan man säga så?
vi köpte typ peppakakor. den vare lite roligt att åka första gången med Sara sen hon fick sitt
körkort. lite skratt blev de :)
men men inget mer från mig just nu.
/alexandra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0