28/1-2009 Jag saknar en person!

Hallojsan!
Just nu sitter jag inne i vårat så kallade " tv rum" med datan och skriver lite.
Idag så har jag varit i skolan helt ok faktisk, när jag kom hem så började jag göra lite läxa
jag började med att läsa till imorgon ska läsa ikväll oxå ( SUCK ) sen så tränade jag lite engelska
sen håller jag på men en so uppgift fyfan för den...
Den är så lång tråkig men jag blir väl klar med den första idag iaf ! :) 
och idag har jag oxå fixat lite med designen blev ganska nöjd men det kan bli finare!:D<3
Och imorgon så ska jag ha träning och sen blir det att göra den andra skriften av so uppgiften (SUCK)
Och på fredag blir det nog johanna och frida h. skoj,skoj,skoj <333
Pöööössss på alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0