29/1

SHOOOO!<3

Just nu sitter jag i sängen med datan och skriver i denna blogg! :D
Idag har det varit skola, efter skolan var det träning(det gick rätt bra faktiskt) sen var det bara hem och
göra den andra so uppgiften och när jag var klar gjorde jag lite andra läxor eller typ läste klart det sista
kapitlet på engelska boken jag lånat i skolan idag (vi var tvungna:(.) sen läste jag klart den andra boken i engelskan
så jag behöver bara läsa 7 st till haha....
men men,,,,
det känns som vi har massor av läxor i skolan men det kanske vi inte har men jag klarar nog av det!!
plugga plugga..
sen efter att pluggande så kollade jag på tv och då blev det sveriges sämsta bilförare hah det var lite roligt hah!!
aja jag ska snart gå och sova börjar känna mig rätt trött..
pööss på alla

P.S imorgon ska jag vara med johanna och frida kul,kul,kul!<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0