31/1-09

Hallojan!
nu är det morgon och jag vaknade med att jag var hos johanna och hade 3 flickor brevid mig.
För jag har faktiskt sovit över hos johanna, jag skec inget typ igår för jag va hos henne
men går dagen var bra och jag var i skolan först sen gick jag hem  till johanna vi kollade typ på tv.
sen så ville vi hitta på någe så vi stack till ica för att köpa godis sen så såg vi att det var en timme
kvar så då ville dom gå hem till mig (johanna, frida,emma) men då såg vi att det var film inne på bibblan
så vi kollade sen gick vi hem till johanna och käkade sen skulle vi hitta på någe igen .. så vi
sminkade oss massor  och försökte vara fjortisar haha sen gick vi hem till emma och hämtade sov kläder
och sen körde vi sanning och konka och procent och på konkan skulle man skicka sms kul,kul,kull...

så idag vaknade jag med dom brevid mig men nu är jag hemma för jag var tvungen att sätta på mig tränings
kläder för jag ska på fys herrå!<333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0