BITB? helllluu:O

åååh,, 
jag har yber tråkigt nu jag har typ inte gjort någe städat lite men vafan ska man städ när det e SOMMARLOV?
man ska fan vara på stranden, sola och bada + att hänga med sina kompisar!
en sak till liksom.......

VART FAN HAR BITB TAGIT VÄGEN ?:O

alla är typ borta känns det som elr är ni hemma och gömmer er ? haah:)
nu ska jag inte verka elak elr så på hur jag skriver!
men man an ju undra vart ni har tagit vägen

jag ska i ala fall vara med johanna i helgen, en av dom som är i bitb:)
men jag tycker att alla ska träffas
puss och kram(L)
-alexandra


Kommentarer
Postat av: johanna the best !

vi ska hare nice !

2009-07-17 @ 16:05:56
URL: http://johannnnalarsson.blogg.se/
Postat av: johanna igen :)

lägg in lite bilder ;D

2009-07-17 @ 22:50:01
Postat av: Penelopee

haha, bara att ringa ;)

2009-07-18 @ 20:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0