I ♥

Hola Amigos !

Hur mår ni ? Jag mår bra i alla fall.
Jag har inte gjort så mycket idag sovit kollat tv och film sen varit vid datan, liksom bara tagit det lungt.
Jag kom ju hem på onsdagen på kvällen ungefär mellan 23.00-24.00.
När vi kom hem var jag uppe ett bra tag sen gick jag och la mig, dagen där på var ja med Bea.
Vi bestämde oss för att tälta, trångt och mysigt och blött vare eftersom att det regnade också :(
Vi somnade efter två någon gång, och vaknade halv tio, suck -.-
Morgonen där på åt vi frukost och sen gick jag och la mig i tälten men då kommer ju Bea och kittlar mig
ännu ett suck till.... Man vill ju sova nej då skulle vi visst hoppa stuttsmatta -.-
Men men ..
Nu ska jag fortsätta med att ta det lungt, jag ska också försöka blogga mer
men det är ju sommarlov så man ska väl ta det lungt :)
Pusshej
 - Alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0