söt som socker....

skepp o hoj, det är jag igen :)
idag har jag varit med johanna, hon kom till mig efter 12 någon gång och jag fixade mig fortfarande:)
tror att det tog mellan 1 eller två timmar idag hah

men men vi var ute och letade efter folk men det är ju inga hemma,
det var alldels tyst i lilla nykvarn, jag som tycker att det brukar låta rätts så mycket med moppeder runt omkring
men det var fan inte en ända mopped ute! kontigt
vi var hemma hos johanna en stund idag också men ni får inte veta vad vi gjorde hah :)
sen ut igen på kvällen vid 8 kanske , så träffade vi laukka och snackade med han lite tills vi drog hem
imorgon tror jag att det blir johanna igen , sen får jag nog packa lite också
för jag ska ju till åland men jag blir inte borta länge bara tisdag till onsdag
men nu ska jag nog kolla tv sen ska jag nog sova ha det bra

pussen
-alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0