.....

hej!
jag vet att jag skriver si och sådär....
men jag tröttnar iband och ibland inte.
men asså jag skulle ju kunna använda denna blogg som min dagbok,
(hah vilket jag kanske redan har gjort i de andra inläggen)
men det skulle kunna vara kul att se tillbaka på sina inlägg

vad man har gjort om dagarna elr så,

men hela typ denna vecka så har det gått bra, i skolan så har vi bytt skåp,
för vi ska ju upp nu till övervåningen till 8: an
sen har vi kollat film och lektioner och massa annat tror jag :)
imorgon är det söndag
dåe ska jag till min kusin och fira,
sen på kvällen så ska jag lira fotbolls match, mot pershagen..
på måndag blire nog vanlig skoldag men man har typ gjort klart allt jobb i skolan typ hah :D
sen på tisdag så ska vi till folkparken, killarna har fixat en liten fest innan vi slutar skolan på onsdag blire väll städning
och ta hem allt, och på tors så slutar vi skolan:p

igår så var jag hos brors flickvän sarah, hon tog studenten så vi åkte hem till henne och firade lite:p
senare på kvällen var jag med emma också,
vi gick och handade godis sen gick vi till linus och pratade och så
mysig kväll vare iaf med emmsan (L)

ha det bra nu så skriver jag nog imorgon

pussssen
/a


Kommentarer
Postat av: emma

I love you allie!

2009-06-10 @ 22:43:04
Postat av: Jonas karlström.

Na vad ska man skriva xD. Nja fin blogg haha ;D.<3

2009-06-13 @ 15:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0