.

Halloj i stugan!

Jag tänkte börja skriva lite smått i bloggen igen,
Jag fixade den nyss oxå, som ni kanske ser
den får nog vara så här ett tag jag blev inte 100% nöjd men den duger.

Jaja...
Idag så gick jag upp vid halv 1 åt lite sen städade jag mitt rum suck..
Men det är rent nu i alla fall :)
Sen kom syrran som jag inte har träffat på hundra år.
Vi åkte till Taxinge Slott och fikade och snackade och efter några timmar så åkte hon hem.
Där efter gissa vad jag gjorde då:)
Haha jag satte mig vid datan,men men har man tråkigt får man väl tråka vid datan:)

Imorgon, elr man kan säga idag för klockan är över 00.00
så ska jag och några söta flickor dra oss till stan i södertälje.
Mysigt ska de bli :)

Men jag ska snart dra mig mot sängen och kolla tv sen sova för jag ska upp tidigt imorgon så man har
några timmar på sig haha :)

Sweet dreams

-Alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0