underbar promenad - med bea:)

Hejsan !
Idag så vare skoldag:( så skol trött som man är :S
men men lektionerna idag var:
Spansa, matte dåe vare dåe matte prov :S, sedan LUNCH, och sist men inte minst no....
På no:n fick vi städa hela jäkla no salen, det var jobbigt  men men..
efter no lektionen så slutade jag så jäkla najs asså:p
sen gick jag hem jag typ slocknade direkt för jag var lite trött, fast jag borde ha pluggat till so:n men det blev inte
av dåe,

senare ungefär 19.00
skickade bea sms till mig och frågade om vi skulle gå ut gå/jogga
så vi gick ut, det tog ungefär en och en halv timme :d
men skönt vare
kommer bilder senare på den promenaden om bea skickar bilderna :D
pussar till er som läser!
/a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0