vill ha sommarlov nu!

sho bree:)
idag var jag trött, morgon trött faktiskt,
men de e jag alltid, och så är jag kvälls pigg :)
men men, dagen var bra
vi hade svenska först och så gjorde vi någon lek, och jag var med katarina, vi fattade ingenting.
sen vare no det var fett najs vi behövde bara städa mappen sen fick vi gå.
sen eng och dåe var det eget ansvar, för vi hade ingen lärare.
sen lunch
och efter de idrott, hah dåe var jag typ lite hyper
och efter de vare bild tråkigt vare.....

efter skolan så gick jag hem, sen fixade lite saker sen vare bara att dra till hökmossen
badade lite där.
sen drog jag och bea ungefär 5
och så fixade vi oss till träningen
och när vi var på träningen var det fys på grusplan, blä
tio jobbiga övningar och tre varv. men det klarade jag av hah:D
sen var jag och några flickor sugna på att spela lite fotboll så vi frågade patrik så han tog lite bollar till oss.
efter de drog vi hem
och sen duschade jag  och nu sitter jag i sägen med datan :P
men har typ inge mer att säga elr förresten
så fort du kommer in på min blogg kommentera!!

/a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0