11/5

Hallojsan!

idag blir det ett inlägg;D
emh idag i skolan har det varit bra, jag har typ saknat alla iaf mina vänner!
först var det :


-svenska - då ska vi skriva en saga me 2:orna,
-no
-engelska
-lunch
-idrott
efter idrotten så hade vi bild, vilket var rätt så kul med flickorna och pojkarna.
vi skulle göra en teckning om att det inte är bra med alkohol och droger.
men efter en stund så började erik,dennis,anton.
ta bitar från sitt papper och rulla ihop dom och kasta innanför min tröja .
sedan påstår de att dom kan hämta papers bitarna igen ,, men haha skulle inte tro de:P
men nu ska jag ty sitta i sägen och kolla tv det blir nog data me:P
ha det bra
/a



såå göööllig!:p<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0