12/5 Emma Schönberg!

tjenare tjenare:)
dagen har varit bra bra bra:p
skolan väldigt några lektioner vare plus hål i typ 2 timmar , very nice(A)
slutade 10 över 2
sen kom man hem, efter några min ringde Schönberg!
ja då undrade man va hon ville den lilla sötnosen, men det visade att hon ville va me mig(L)
hon kom till mig och vi satt vi datan sen efter ett tag gick vi till henne, på vägen möte vi Dala.
sen vidare till emma ,
vi va där ett tag och sedan så fixade vi oss
sen ville vi hitta på någe så vi stack till gården linus bor på och va med valle och han sen vare bara att gå hem till
emma igen, för de var möte dags :)

jao det va väl vad jag hade och säga, min dag liksom.
de va kul emma och hoppas det blir igen
puss på dej sötnos!!<3
/a








här är sötnosen emma !
haha jag var tvungen emma, men du är så söt
på bilden (AA)
love u


Kommentarer
Postat av: emma

HAHAHA BILDEN ALEXANDRA!

Va söt du är gullet ja de klart vi måste

vara igen. Jag älskar dig också (L)

2009-05-12 @ 21:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0