En dag med mamma i ekerö och efter de tillbringar jag min tid med Lisa:)

ja idag så gic jag upp halv 9 frukost sen fixa mig,
unge fär vid 11 så åkte jag mot mammas jobb först ,
sedan började färden mot ekerö.
vi blev bjudna på mat av mammas kompis, det var jätte mysigt
men de va synd att de regna annars hade vi kunnat tagit båten till det stället vi åt vid:)
men, men de var mkt trevligt:)
efter några timmar jag och mamma har tillbringat på ekerö
åkte vi hem.
när jag var hemma kollade jag med lisa om hon ville hitta på någe med mig
såklart så ville hon de hah :)
vi hade de väldigt trevligt, vi va ute
först så gick vi till konstgräset, där var då lucas, alex, fredrik och calle
efter de gick vi hem till lisa sen gick vi ut igen .
ringde lite och traskade
mysigt mysigt :)
 
men men


igår var jag ju med bea på stan, det var lite fram och gå tillbaka.
det blir så om man går med bea för hon kunde ju inte välja.
haha men de var mysigt i alla fall.
och juste vi åt på donken och då träffade vi oscar och sebbe.
efter vi åt sprang jag och bea för de spö regnade.
sen skulle hon säga hej då till oscar.
och oscar hade ju köpt en mc flurry glass  (stavning?)
så han hållde den i handen när dom skulle säga hej då
så bea stötte till skeden till glassen haha.
då blev oscar besviken haha
jag undrar hur han åt glassen sen :P
 
ja de var väl att från mig
pussssssssssseeeeen
/a


Kommentarer
Postat av: Lisa

älskar dej hjärtat riktigt rolig kväll !!<3

2009-05-24 @ 10:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0