morgonen på en fredag

ja, det känns lite konstigt just nu att skriva i bloggen för jag har ju varit väldigt dålig på att skriva.
jag kan skriva lite om igår.
jao igår så städade jag mitt rum, och andra rum suck,
jag skulle blir klar med mitt klädrum oxå men det han jag inte så seg som jag är :)
efter jag städat några timmar så fixade jag mig till en prov träning med new mill 96:or ja de var väl kul man kan inte klaga :) efter träningen var jag rätt så slut, men det var skönt ändå:)

och idag så gick jag upp 09:10, åt frukost  och nu sitter jag här och skriver i min blogg :)
senare ungefär vid 11.55 ska jag vara hos tandläkaren usch jag vill verkligen inte, dom  e läskiga (a)
sen efter de ska jag och bea dra till stan direkt för vi ska handla lite avslutnings kläder och annat .
efter stan så blir de träning med NSK men men..
ha de så bra för de ska jag ha med världens bästa bea 
  /a


Kommentarer
Postat av: johanna larssoon´

måste de inte kännas lite kasst å träna med new mills 96or, när de finns ett äldre lag ? haahha bara undra ;)



miss u <3

2009-05-23 @ 16:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0