tråk måndag !!!

tjenixen 
idag är det bara en vanlig tråk måndag!!!
hatar måndagar,
aja idag var det väl en bra dag i skolan ,
i början av dagen skulle vi hämta våra små 2 or :P
och gå en tips promenad runt skolgården där då våra lärare .
hade klät ut sig .
jag säger bara att oscars mamma borde ha vunnit för så hon hade klätt sig som häxa, och hon hade
ju en råtta oxå som heter Örjan tror jag :P
men men  dagen var väl bra bara att det regnade ju , hatar regn.

när jag kom hem så blev det till att göra spanskan, (hatar spanska, kan typ inget haha:P)
sen så ännu mer data och tv :P

 och nu ska jag fixa lisas blogg igen , hon kan inte vara seriös(A)
aja det blir väl bara till att göra den :)

hare bra
 /a

Kommentarer
Postat av: Lisa

hahahaha va menar du me att ja inte kan vara serigös , ja är fullt serigös ! älskar dej bebis min !<33

2009-05-19 @ 07:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0