svar :)

  Vendela 13 November, 08:40  
  visst tycker du att jag är smal och har bra kondition? :)
svar: jo absolut, när jag ser dig springandes på idrotten så märker man att
du absolut inte är anfådd/trött, men du är så jävla smal även vad chipsen och godiset
gör med dig:) puss älskling


j
 
gillar du någon? 
12 November, 15:30  
  svar: asså jag vet inte riktigt det är svårt att veta, men de
finns ett +


daniela
 
hur kan du får så läng och fint hår ? :O
älskar dej gumman miin ! <3
12 November, 15:14  
  svar: jadu hjärtat! jag vet inte hur jag gör med mitt hår
men jag tror att jag pysslar om mitt hår rätt så mycket.
jag kanske klipper 4-5 gånger om året elr mer, men jag plattar inte så
värst mycket bara om man går ut eller så, mitt hår är själv platt.



Anonym
 
vad gillar du mest hos en kille ? :)
svar: emh,, att han är typ omtänksam och är sig själv typ :)


12 November, 06:55  
  Moa
haha förvånande ;)
Vad är det bästa som någonsin har hänt dig? =) <3
svar: Jadu moa, jag har ingen aning jag
kan inte riktigt säga vad som är det bästa som har hänt mig
men det finns väl något :)
   
 

hoppas de blev bra än så länge, fråga gärna i efter:)
puss
/alexandra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0