alexandra :)

chacha !

idag var det ingen sovmorgon fatta att man var trött imorse...
men vi hade match mot Standard usch dom har ju världens jäkla DAMP asså jag menar verkligen det.
Jag har aldrig varit så här förbannad på en match som jag var på den hära och jag skulle
vilja se dom på våran hemma plan, då orkar dom väl inte springa HAHA !
juste jag gjorde två mål från mittplan, fett stolt hahah :) juste vi har match i wasa hallen imorgon klockan 12.00 tror jag :p

men men, senare var jag och kollade på P94 match dom vann ju oxå
sen har jag varit hemma

gjorde lite på min blogg nu får det vara så ett tag
men tack och hej för mig nu, vi höres imorgon
/alexandra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0