skriv tips till mig, som jag ska skriva mer i min blogg eller något annat :)

till Vendela dåra :)

jo du vendela jag har tänkt på de, men jag orkar inte gå in på datan längre haha
men jag ska göra mitt bästa för din skull, kan du kanske komma på lite tips till mig eller ?



chacha !

igår var vi på SM i åkersberga. (andra steget)
vi åkte tyvärr ut men det var inte bara vi som åkte ut som tur var,
vi kämpade och var jätte duktiga.

men i alla fall idag är jag rätt trött och slut i hela kroppen.
så jag var bara i skolan till lunch sen gick jag hem :)
har då under några timma kollat klart på O.C (sista skivan)
skönt att bara få slappa och ingen träning är det idag heller sköönt
men eftersom jag sov så lite i natt så ska jag no ta och lägga mig i sängen och sätta på en ny film
kanske somnar då men vafan, det gör väl inget haha :)
puss så länge
/alexandra♥


Kommentarer
Postat av: la

skriv om allt du äter, ELLER NEJ FÖRLÅT det kommer bli ett för långt inlägg :(

2009-11-30 @ 16:38:56
URL: http://vvgermundsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0