vendela e tjock :)

chacha !
nu sitter jag med vendela och min mamma, vi skulle kolla på film
men det blev inte så vi pratade om lite privata saker, sen slocknade min mamma kul
men som tur hyrde vi 2 filmer som vi kunde kolla på
så jag och vendela ska in i mitt rum och kolla
på motorsågs masaken (stavning)?    på engelska   The Texas Chainsaw Massacre :)

sen ska vi väl sova men det lär väl inte bli de fören 1, 2 ?
men vi var i södertälje idag och där träffade vi på pizza facet haha :) kanske bara vendela som vet
vem :) och då började ju vendela koka som fan haha
men inget från mig nu puss
/alexandra♥




min min min min min min min min   bara min blendela (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0