alexandraemiliabrostrom.blogg.se

hejsan alla som läser haha :)

imorse spelade vi ju match, vi spelade bra och så men sen blev det lite tur mål på slutet för dom,
men 2-2 blev de i alla fall
och vi mötte mesta :)

sen så åkte vi hem efter de tog jag en dusch sen städade jag mitt rum
för att jag skulle hitta mitt bankomat kort haha men jag hittade de som tur var så nu ska jag
har lite bättre koll på kortet haha, inte min grej :)

sen fixade jag mig åkte med bea och hämtade ut pengar och hämtade beas jacka haha
sen fixade jag mig lite till stack till bea och blev hämtade av johanna :)
stack där efter, för att se s-tälje och något annat lag
ssk vann iaf

haha kände mig lite trött och kurig idag och det tkr nog oscar johanna och bea att jag var, men
ja jag vet inte vad det är med mig haha :)

men nu ska jag kolla på catwoman och sen ska jag dricka upp min cola haha :D
ha det gött people :)
xoxo
alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0