hur är läget ? :)

allt är bra med mig har mått lite dåligt idag både jag och emmsan
vi var nära på att gå hem men vi kämpade på :)
sy slöjd hade vi som första lektion och sen no ... efter de var de nog lunch
något äckligt vare i alla fall så emma och jag mådde illa för vi inte hade ätit någe
men vi gick till turken och köpte godis haha
vilka tjockisar vi är !

vendela var tyvärr inte i skolan idag, de var ju lite tråkigt
men gumman hade ont i magen så de var ju bra att hon stannade hemma
jag tror att hon kanske hade varit lite kurig annars haha :D

men men jag har varit hemma nu sen 15:00
själv har man då tittat på tv och broderat på min sy sak som jag måste göra suck ...

allt från mig så länge
xoxo
alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0