Johanna darling (L)

Johanna,
du ska veta att jag kommer alltid finnas vid din sida
när du har det som allra tuffast.
Du kan skriva eller ringa om du behöver mig elr så!
Johanna du är så himla UNDERBAR
och jag hoppas att du vet att jag älskar dej gumman (L)
Du kanske har mycket krav på dig själv, du kanske tycker att du inte räcker till, till allt
men jag vet att du är helt fantastisk bra människa och du
behöver verkligen inte ora dig för något!

Många pussar och kramar till min Johanna !



sne bild jag vet, men jag bjuder på den och
den borde räcka :)


Kommentarer
Postat av: johanna

åh tack!

du ska vet att det gäller detsamma fär dig!!



love u alexandra <3

2009-10-12 @ 15:44:06
URL: http://johannnabanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0