:)

hej allesammans :)

Vad har ni gjort idag då?  Själv har jag varit i skolan och sen bara varit hemma :)                       
och gissa vad vi fick idag? vi fick våran första läxa idag jippe säger jag bara ! ååh vf ska man ha läxor för? jag tycker det är lite onödigt haha :)                                                                                                                                    
men men, i skolan var det samma gamla vanliga lektioner men det blir ju roligare när vendela och emma är där!och imorgon kommer emma byta till min och vendelas klass och det ska bli roligt, och sen fyller ju stumpan år också:)
men jag hinner nog skriva ett litet inlägg imorgon bitti för jag har faktiskt sovmorgon till halv tio haha:)
men nu ska jag fortsätta kolla på Oskyldigt dömd !
ha de gött folket
- a




lägger in en gammal bild, eftersom jag inte har hittat den dära **** sladden till kameran :S
åååh sur man kan bli !!


Kommentarer
Postat av: EMMSI

vendela och du är så bra :D

Och jaa man gör ju det gullet!!

2009-09-04 @ 08:26:11
Postat av: ;)

het

2009-09-07 @ 19:42:41
Postat av: till ;) /a

tack :)



och du är vem ?

2009-09-07 @ 23:00:20
Postat av: till ;) /a

tack :)

men vem e du ?:o

2009-09-07 @ 23:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0