goodis

hej hallå :D

emh vad gör folket idag dåe ?
jag är färdig fixad och ska väl gå till bea snart :)
vet ni vad vi ska göra vi ska handla                  goooooooooooodiiiis :) muuuums
känner mig lite tjock över de haha men ändå jag blir typ mätt på typ 5 bitar sen får de vara bra liksom men men.
och sen är det lördag idag så man får faktiskt äta godis :P

idag så var det match mot något konstigt lag och dom var typ hur feta som helst ,
det var typ en i deras lag som ramlade typ hela tiden och hon rullade där som en bulle typ uuuscch
men vi vann mot dom iaf och dom var typ mellan 17-25 år och vi är liksom 14-15 år
aja ha de gött så skriver jag senare
tudeluuu
-alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0