malta-sverige

hellu :)
har eran dag varit bra ? min har de i alla fall.

jag kollade nyss på malta och sverige, asså jag vet inte riktigt vad jag tycker om matchen den var tråkig
dom spelade inte så bra, tycker jag inte . . .

i skolan idag så var den samma gamla vanliga dag :s
men de blir ju roligt när flickorna är med som sagt :)
vi hade typ matte, so, svenska, lunch idrott, engelska och no
på matten var det lite roligt för jag fick typ  berätta hur man gör och sånt för vendela.
på so:n hade vi test det gick rätt så bra, och på svenskan kollade vi på film morden i midsomer åååh hatar dom filmerna dom är så B :s
på idrotten så kunde inte vendela vara med för hon har ju ont i benet och dåe gick jag och emma tsm, man skulle typ gå till brokvarn. men samtidigt som vi gick den biten så berättade emma hur hon träffade linus och så
de var intressant hahah :D engelska hade vi glosor, och dåe berättar våran fröken att vi ska skriva typ en novell (stavning) på engelska  lycka till hah så imorgon ska vi gå in i ett klassrum och leta efter lite saker som man ska skriva om. . . . och sist men inte minst NO bläää vi hade sandrine, asså gud man FATTAR INGENTING PÅ HENNES LEKTIONER !!!!!

men men snart ska jag väl in i duschen o ta bort de vendela har skrivit på min arm , och sen ska jag träna lite mera på spanskan :)


KYSS
-alexandra

Kommentarer
Postat av: emispemis

vi är bäst tjejor!

hahah jadu det tog sin tid att berätta det men hoppas du lagt det på järnan nu. Love you girls!<3

2009-09-09 @ 22:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0