Nu kör jag igång igen :)

skepp o hoj :)

nu börjar jag blogga igen !

idag var det en bara vanlig tråkig skol dag ,  men det blir jo roligare
om man har vendela och emma vid sin sida haha:)
vi hade typ matte som första lektion och äntligen slapp vi eva-lena usch hur tråkig får hon inte
vara egentligen,. ?  hon ser ju ut som en gås (a)

men men sen vare massa andra lektioner typ so,no,svenska, engelska bla bla bla ...

aja nu blir det typ inge mer skrivande men jag skriver någon gång imorgon
men en sak oxå haha jag hittar inte sladden till kameran så man kan ladda den jag blir så sur för de men
jag ska leta efter den så ni får nog gamla bilder hah (a)
men nu ska jag dra och kolla på tv så ha de gött
sweet dreams!
-alexandra


Kommentarer
Postat av: emma

Du och vendela är jätte bra och hur gulliga som helst, ni gör skoldagen ännu roligare en vad den kan bli. Och det bra allie börja blogga nu :D

2009-09-02 @ 22:57:03
URL: http://eschonberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0