sluta med de ni gör'!

Heej, . 

skola idag .
lektioner och skit,
maten i skolan va skit ååh inget är bra just nu känns det som !
jag är så jävla arg just nu. jag tror att vendela och emma känner likadant


asså kan ni fatta någon gång ? SLUTA BITCH BLICKA OSS HELA TIDEN ! det räcker verkligen nu .

aja ska senare på innebandy träning, de kommer bli roligare i alla fall
inte för att jag klagar på dagen för jag har ju emma och vendela där och de är bra och roligt
men det finns fan nackdelar oxåå

aja tack och hej
skriver sen

- alexandra




Kommentarer
Postat av: emma

åh sötnos jag känner precis likadant tror vendela också gör det. Men vi skiter i dom när dom inte ens vet nånting hahahah. Ni gör skoldagarna perfekt! <3

2009-09-11 @ 15:46:54
Postat av: alexandra

så sant emma !

älskar er (L)

2009-09-11 @ 16:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0