vilo dag :)

hejsan har inte skrivit på ett tag men nu lägger jag in ett litet elr stort inlägg!

igår var det skola och då var det ett litet bråk mellan mig och en viss annan.
sen senare på kvällen hade jag innebandy träning på vackstanäs, vi var även på gymet då. mycket roligt, mycket roligt :)

sen idag dåe så började jag halv 9, vi hade temadag och dåe hade jag något i sy slöjden :)
sen skulle vi gå ner till centrum och få veta något om mopeder
och att man ska använda hjälm :)

efter de så gick jag och sebbe ner och väntade på att bussen skulle komma så att vendela kom iväg haha :)
sen har jag varit hemma och tagit det lungt det kan behövas ibland
men men
nu ska jag inte skriva mer
puuusssen!
-alexandra

Kommentarer
Postat av: johanna

Hej gummsi!

jag saknar dej , vi måste va snart :)

skulle du kanske kunna hjälpa mig med min blogg då ? <3



love ya! (L)

2009-09-24 @ 15:53:30
URL: http://johannnabanan.blogg.se/
Postat av: anna

vem bråkade du meeeeeed?

2009-09-28 @ 15:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0