alexandraemiliabroström.

först vill jag bara säga tack Katrin och Daniela för att ni ställer upp för mig just nu!
och tack katrin för att vi verkligen har hittat tillbaka till varandra.
ni är bäst ! ♥

 

helluu..

kvällen slutade med att jag och daniela var ute och sprang i en och en halv timma.
gud snacka om att man inte har tränat på 2 hela veckor inte okej, men har ju varit sjuk så
en smäll kan man ju ta på sig.

imorgon så ska jag hitta på något med daniela hon ska också sova hos mig så det kommer
bli riktigt mysigt. skulle också kanske träffa katrin en snabbis men vi får se hur det blir imorgon, för nu ska jag lägga mig i sängen och titta på tv
hojta till om någon vi träffas
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0