Ben muskler ;D

hej alla coola och icke coola :)

idag blir det katrin och senare på kvällen kommer väl daniela ut också.
hon mådde inte så bra och sen ska hon också städa hela huset.

men i alla fall så, ne nu tappade jag bort mig.... HAHHAHA
jag ska ta och smsa katrin snart och sen göra mig i ordning.

Juste igår blev det en jäkla massa träning kan man säga, på morgonen drog jag upp
nela och så gick vi ut och sprang, på kvällen så sprang jag lite grann på fys träningen och efter de
gick jag en promenad med beus.

herre min jesus säger jag bara! går som en jäkla kratta inte kul ...
men en del smällar får man ta.
måste verkligen få igång mina knän men skit samma
pallar inte skriva mer

hejs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0