bjuder på några pics idag (Y)

tjo hej :)

ligger i sängen nu och funderar på att stänga av datan :)

var ute förut, fysen dårå det var helt okej men har ju ont i knäna
så det blev lite gå springa gå springa gå springa.
efter de så följde jag med mamma till ica köpte mig en banan och någon dryck
och sedan vidare till bea gick en promenix med henne sen var det bara att gå
hem och duscha.

fixade utrustning igår (spring kläder + skor)
och det visade sig att jag idag har skoskav inte kul men ska nog ner till apoteket imorgon och köpa plåster:)
det blir även katrin och daniela imorgon roligt roligt
men nu orkar jag inte skriva mer för jag ska ta mina vitaminer nu
puss hejs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0