...

En saknad, en sorg.
Men tillslut förstod jag att jag hade hittat någon som jag ville ha.
Du fyllde mitt hjärta med hopp, men nu vet jag inte längre vad som kommer ske.
Det finns nu mera tankar eftersläpande, en sorg jag inte riktigt förstår.
Men jag vet vad jag vill ha, jag kommer aldrig släppa den vare sig det inte kommer bli något.
Jag vet vad jag kan ge, Jag vet vad jag vill, Jag vet att jag inte kommer tvinga dig till saker.
Bara förstå hur jag känner, försök att vara ärlig det är allt jag begär.
Kommer aldrig glömma den kvällen.....
Inte dig heller..


Kommentarer
Postat av: Katrin

sötnos skit i honom, det finns bättre!

2010-04-06 @ 22:43:22
URL: http://katrinstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0