Fyfan ... Säg sanningen !!

dagen har varit skit bra!!
va med katrin och sedan daniela och hennes kusin robert (casanovan) :D

vi gick runt lite och sen så gick vi till gårn och vidare bortåt
de var ruskigt bra och riktigt roligt var det att träffa robert som man har hört talas om mycket.
sedan så följde linus och marcus med daniela och sedan med mig en bit, så snälla så haha :)

men jag ska ta bort mitt smink snart och lägga mig i sängen och titta på tv för jag är grymt sur
absolut inte på dagen men en annan sak

sweet dreams



Fy an !!
trodde inte direkt så, sluta ljug jag har ju hört att du håller
på med en annan! prata aldrig med mig fören du säger den jävla sanningen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0