Humöret är inte på topp och kommer nog stanna nere ett tag

träningen - klar
duschen - klar
och nu sitter jag vid datan och lyssnar på min favvo artist just nu som heter Adam Lambert.
han har sjukt bra låtar och texterna gud så bra.
jag ska borsta tänderna snart och lägga mig hade jag tänkt, och sedan vakna upp till ett ljust ljus på
morgonen, man känner sig så pigg då
men nu säger jag natti natti
höres imorgon I think
puss



Jag orkar inget mer
All kraft har sugit sig ur
Jag är på dåligt humör och
fräser typ åt alla
Alltså är mitt beteende någon annanstans där den inte ska vara
Det är som svart inom mig
Jag vet inte vad jag ska göra
Allt blir bara fel vad jag än gör
Kärlek suger och det är nog inget för mig, tydligen ..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gumman!



vi måste träffas snart !

älskar dig och saknar dig

2010-04-13 @ 22:39:46
URL: http://baldeforss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0