skärtorsdag

Hej hopp i galopp :)
idag så är det skärtorsdag och jag är ledig från skolan, imorgon för att att det är en röd dag och sen
en hel vecka och måndagen efter den här veckan som kommer.
riktigt skönt asså, igår så var jag hos tandläkaren dom spände bara på ena sidan så det var riktigt skönt annars
hade jag inte kunnat äta på länge sen stannade jag kvar på stan träffade bea, jessica och emmy.
efter de gik jag till bea en snabbis och vidare till daniela eftersom hon åkte till finland igår.

FÖRRÄDARE !! hihi men jag saknar dig otroligt mycket och hör av dig när du kommer hem hjärtat !

sen vidare hem, blev upphämtad av mamma och så drog vi till mormor eftersom hon fyllde år.

idag så blir det att gå till skolan och hämta mappar och skit, sen ska jag till bea och fira henne
sen kommer vi väl bara umgås, imorgon eller på lördag ska även jag och bea till oscar och lämna hans present som vi köpte igår, undra hur han kommer reagera
men nu har jag inge mer att skriva ha de gött 



jag saknar dig....♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0