jag vill börja rida !!

jo, här med har jag satt lösenord på bloggen.
ville ha den för mig själv, är väl någon enstaka som får läsa men inte en massa och om jag säger till en kanske det sprider sig, om jag nu vore intressant...


i veckan har jag varit med anna typ hela veckan förutom idag.
imorgon ska vi ses igen o vara barnvakt åt hennes bror.
vi ska baka pizza bullar och säkert äta något smått o gott.

i veckan då så har jag sovit hos anna.
vi har varit i stallet hos hennes medryttar häst o pysslat lite och ridit. as kul o
sätta sig o rida. provade på galopp när anna höll i och nästa gång kanske de smäller så sitter jag på hästen o rider galopp själv om jag nu får såklart.
jag har funderat på att börja rida igen. men måste fixa ridkläder först. vill verkligen de istället för innebandy känns de som. men jag har ju kommit med i sörmlandslaget och dom kan ju fortfarande ändra. men jag kör de racet och sen får de blir som de blir har nog tröttat på allt just nu..


nu ska jag dra o fixa mig för träning..

ajöken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0