the mind asks the questions the heart has the answers.

sist jag skrev var om älvsjö mässan tror jag, förra torsdagen så fortsätter berätta lite där ifrån.

Fredag:
Gick med Anna till skolan som vanligt, jag drog halv 11 från skolan för att ta bussen till Södertälje. Hade tid halv 12 hos tandläkaren och fick tandställningen fixad. Gick ner på stan och köpte nagellack och ett par tofflor. När jag kom hem städade jag upp i mitt rum, när jag var klar gick jag ner i duschen och fixade mig - drog till Jonathan sen. Vi spelade nhl på hans Xbox - gick inge vidare för mig :( Vid 8 tittade vi på idol sen drog vi hem till mig. Han hittade själv klar filmen Jönsson ligan & dynamit Harry, så vi tittade på den och somnade sen.

Lördag: Fick gå upp tidigt för att Jonathan skulle ha frukost innan han drog till sin träning. Halv 4 hade jag samling för match mot Södertälje - vann med 4-1 Efter det var jag tvungen att skynda mig hem för att duscha och sedan åka med farfar till pappa för lite julmiddag eftersom han snart är åker till Chile i 1 månad, like always. Efter det följde jag med farbror med familj och sov över där.

Söndag: Umgicks och hade det trevligt med den ena kusinen då vi spelade Wii sports. Mycket roligt! Runt 16:00 tror jag så fick jag skjus hem av pappa från Trångsund. Mådde inge alls bra och inte Lördagen heller för den delen.

Måndag - Onsdag: Hade inte mått så bra i helgen så var hemma måndag-onsdag. Var riktigt dålig på måndag och vaknade halv 1. Efter att ha typ knarkat en halv honungsburk med varmt vatten så blev jag i princip mycket bättre så kunde gå till skolan på torsdagen.

Torsdag: Gick med Anna till skolan, skolan var precis likadan typ. Irriterande klass kamrater. När jag kom hem tog jag något att äta sen gjorde jag lite läxa och kvällen kom - lägg dags.

Fredag:
Fick skjus av Annas mamma på morgonen, sedan rullade schemat på rätt bra. Slutade kvart över 3, gick hem med Bea. Satte mig vid tven en stund sen gick jag och la mig i sängen. Sov som en stock tills 20:00.
Vet inte riktigt vad jag ska göra nu eftersom mamma är inte hemma...

Men tack för mig just nu, skriver imorgon. Min kamera är laddad också så kommer ta bilder imorgon tror jag.
Men ni får veta mer imorgon vad som kommer hända mig under hela dagen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0