jag borde inte ha blogg hahaha :)

hej...
igår så drog jag med daniela till skärholmen.
vi gjorde oss några köp och nöjda blev vi.
daniela tog också två hål i ena örat och det det blev riktigt bra, efter de
så tjatade hon om att det var en syrian som tog hålen i örat på henne haha så söt!
jag vet inte om det blir några bilder på mina kläder som jag köpte eftersom att jag lånar nelas
mobil nu för min är helt paj typ, typiskt.
plus att vi vet att jag är riktigt dålig på att lova saker här på bloggen med bilder
så det kanske inte alls blir några bilder men man ska aldrig säga aldrig :)
kraam


Kommentarer
Postat av: nela

hihi det var ju en syrian som gjorde det, han va bra :) <3

2010-02-14 @ 17:53:14
URL: http://danielaenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0